Gdzie i jak zamówić gadżety reklamowe

Dosłownie niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, takie jak kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form reklamy. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają wprost do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choć wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak skuteczne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat reklamy, czy oferty, ale nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Poszukując właściwej firmy, która para się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje a także jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować swoje gadżety lub wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na rozległą skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują albo psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to też bardzo dobry prezent dla potencjalnych kontrahentów albo pracowników. Każdorazowo, decydując się na reklamowe gadżety, powinno się pamiętać, ażeby ich dobieranie był spójny z ideami, które prezentuje firma. Jeżeli już w swoich postanowieniach przedsiębiorstwo preferuje być proekologiczne, świetnie, ażeby artykuły promocyjne także wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Zobacz także: kubki reklamowe.