Jak powinna działać reklama?

Agencje reklamowe mogą być mniej albo bardziej popularne. Świadczą bardzo szeroki zakres usług, niemniej jednak nie każda analogiczny. Niektóre zajmują się reklamą telewizyjną, radiową i klientami są same bardzo poważne marki. Są także skromniejsze agencje, które nie posiadają takich możliwości i nie realizują zleceń gdzie konieczna jest reklama telewizyjna czy w ogólnokrajowym radiu. Każda agencja stara się, aby przetrwać na rynku i preferuje być bardzo dobra w tym co robi. Tak de fakto niezależnie od tego jaką reklamę się produkuje, każda musi być zrobiona bardzo specjalistycznie i docierać do w jaki sposób największej grupy ludzi. Chodzi o to, by utkwiła w pamięci. Wręcz zwykła ulotka reklamowa powinna być tak wykonana, żeby odbiorca nie wyrzucił jej w tym samym momencie do kosza, tylko zapoznał się o co w niej chodzi. Zapewne tak będzie w jaki sposób popracują nad nią najlepsi fachowcy. Zajmują się tworzeniem grafiki, fotografii, sloganów reklamowych. Nie jest to takie proste. Tworzenie reklamy jest działaniem grupowym. Opiera się na współdziałaniu, dlatego osoby pracujące nad nią muszą umieć wspólnie pracować. Jeśli będą niedomówienia, niesnaski w takiej grupie, to będzie bardzo duży kłopot i reklama ma możliwość nie być taka jak powinna. Nie jest tak, że wszystko wytwarza jedna osoba. Każda projektowanie stron www zatrudnia wiele osób. Nie są to wszyscy profesjonaliści znający się na tym samym. Zatrudniani są fotografowie, graficy, informatycy, fachowcy do działu kreatywnego. Zespół musi składać się z grupy osób, gdzie każdy ma swoje zadanie, ma stosowne kwalifikacji pracy w grupie , a oprócz tego w reklamie, niemniej jednak jeden drugiemu się nie wtrąca. Dobra reklama powstaje jedynie w trakcie współdziałania. Jedna osoba nie jest w stanie sama wszystkiego zdziałać, zwłaszcza jak ma to być duża reklama. Oprócz projektu trzeba ją jeszcze wdrożyć w życie. Tutaj potrzebni są już technicy, którzy to wykonają. W współzależności od tego jaka będzie forma reklamy, tyle potrzebnych jest specjalistów.