Czy pozycjonowanie ma alternatywę?

Wielu ludzi zastanawia się na tym czy pozycjonowanie ma jakąś alternatywę. Wielu specjalistów twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja jednakże twierdzę, że pozycjonowanie jest całkiem czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania dylematu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.

Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które ma na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne odnajdywania. Jednakże AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a na pewno jak się domyślasz pozycjonowanie jest pełnym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w sposób negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to również forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Jednakże zwyczajni konsumenci internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki odszukiwania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy również sklepy dla jego zapytania. Stąd również konwersja z rezultatów naturalnych niekiedy kilkakrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz Polski katalog firm który daje Tobie sposobność odpowiedniego zaprezentowania własnej firmy w sieci.