Blog z artykułami a kwestia SEO

Prawie każdy pozycjoner doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób ważne jest posiadanie cennych i wartościowych linków kierujących do pozycjonowanej strony www. Dylematem jest jednakże ich zdobycie, ponieważ pomimo niepoliczalnej przestrzeni internetowej okazuje się, że tak faktycznie miejsc wartościowych jest bardzo mało. Dlatego także pozycjonerzy szukają alternatywnych stron www o wysokim PR i TR, cieszących się zaufaniem robotów Google – a takimi stronami są między innymi blogi.

W współzależności od własnego użycia może to być tematyczny blog z artykułami, akceptujący wyłącznie teksty w dokładnie sprecyzowanej tematyce (albo pochodnej) lub blog wielotematyczny, przyjmujący artykuły z w praktyce każdej dziedziny. Zdobywane w ten sposób linki cechują się zazwyczaj wysoką siłą seo i posiadają duży wpływ na pozycjonowaną stronę. Wyjątkowo gdy zawierają anchor z jakimś niszowym słowem zasadniczym w wielu sytuacjach okazuje się, że do wypromowania strony na taką frazę wystarczy zaledwie kilka linków z mocno podlinkowanych blogów. Nic więc dziwnego, że w dotychczasowych czasach, gdy Google coraz większą rolę przykłada do jakości informacji zawartych na serwisach, specjalistyczny blog z artykułami okazuje się nieprawdopodobnie cennym źródłem takich linków. Dla pozycjonera jest to gwarancja, że uzyskane w ten metodę linki przekażą swoją siłę pozycjonowanej stronie www umacniając ją na wysokich pozycjach. Dla właściciela bloga z kolei pewność, że blog będzie bez przerwy odwiedzany przez nowych użytkowników, a co za tym idzie – wzrasta szansa na większe zarobki np. z reklam.

Więcej informacji znajdziesz: blog z artykułami.